close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אחרי החגים: חוזרים לכושר

מערכת שורשט ניסן, תשעה29/03/2015

אז איך להיכנס לכושר בחזרה?

תגיות:
תקופת החגים היא תקופה מלאה חוויות טובות. המשפחה נפגשת סביב השולחן, נהנת משיחות טובות, שירי חג וכמובן אוכל נהדר. רובנו יודעים כי בתקופת החגים אנחנו עוברים בין ארוחה אחת לשנייה, מנצלים את החופש כדי לעשות דברים שלא הזדמן לנו לעשות במהלך שבוע העבודה ויש הזדמנות להנות ולנוח משגרת היום יום. בין כל הפעילויות השונות לרוב אין לנו זמן לפעילות ספורטיבית ואנחנו קצת מזניחים היבט זה בחיינו. אז אל תדאגו, אתם בחברה טובה. נכון שלא רצוי לוותר על פעילות ספורטיבית אבל אחרי ארוחת חג דשנה לא תמיד מתחשק לנו לצאת לריצה או להרים משקולות. לכן אחרי תקופת החגים, על מנת להוריד את המשקל שהעלנו, מומלץ לחזור לכושר או להתחיל לעשות כושר כדי לחזור לגזרה המקורית שלנו. אז לפני שאתם מסתערים על ההליכון כדי שתתכוננו בהתאם.

טיפים למתאמן המתחיל:
  • בחרו בגדי ספורט מתאימים- בגד ספורט מתאים חשוב מאוד לתחושת הנוחות שלכם במהלך הפעילות הספורטיבית. חשוב לבחור בגד אשר יהיה גמיש ככה שלא תהייו מוגבלים בתנועה שלכם ותוכלו להתאמן באופן חופשי. בנוסף הבגד צריך להיות מאוורר כך שיתאפשר לעור שלכם לנשום, כיוון שאתם מזיעים כדאי שהגוף לא יתחמם על יתר המידה. בנוסף יש בדים מיוחדים אשר מנדפים את הזיעה בצורה יעילה ויעזרו לכם לקרר את הגוף במהלך הפעילות. יש ביכולתכם לבחור האם תרצו בגדים צמודים או רופפים, בשני המקרים מדובר בהעדפה אישית של המתאמן. ניתן למצוא בגדי ספורט בחנויות המיועדות לכך או ברשתות של המותגים המוכרים. המגוון הינו רחב והוא יכול לבוא במספר סגנונות, דגמים וצבעים. כמו שאתם בוחרים בגדים ליציאה שגורמים לכם להרגיש טוב, גם בגדי הספורט נבחרים באותה צורה ויכולים לתרום להרגשתכם הטובה במהלך האימון.
  • בחרו נעליים נוחות ואיכותיות- מלבד בגדי הספורט אחד ההחלטות החשובות ביותר שעליכם לקחת בחשבון הם נעלי הספורט איתם אתם מתאמנים. נעל הספורט חשובה ביותר הן לפעילות עצמה והן לנוחות שלכם במהלך הפעילות עצמה. חשוב לשים לב לגמישות של הנעל, לאיזה פעילות הנעל מתאימה, לוודא שהנעל עשויה מחומרים איכותיים וכי היא תחזיק לאורך זמן. לדוגמא נעל ניו באלנס 990 הינה נעל איכותית במחיר נוח אשר לא תתבלה לאחר תקופה קצרה ומתאימה למגוון רחב של פעילויות ספורטיביות.
  • התחילו מפעילות ספורטיבית בעוצמה נמוכה- גם במידה ועשיתם כושר לפני החגים הגוף מאבד מהיכולת שלו לאחר 4 ימים ללא פעילות. לכן גם אם עשיתם ספורט בעוצמה גבוהה רצוי ומומלץ לחזור לכושר בהדרגה. התחילו בפעילות אירובית קלילה לחימום הגוף והגברת הדופק למשך 30 דקות. לאחר מכן בצעו סטים של תרגילי משקולות במשקלים נמוכים. לאט לאט תרגישו את השיפור בכושר שלכם ותוכלו לחזור לספורט ברמה שהייתם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה